Кейси || Win Leads

Як залити запчастини з Carbon на супер кари та гіперкари - Короткий кейс FaceBook

2023-12-16 21:19

Як залити запчастини з Carbon на супер кари та гіперкари - Короткий кейс FaceBook

Як зараз можу згадати як це було тяжко, як це було болісно та скільки часу було витрачено на пошук того що буде працювати, було багато різних кабінетів, обмежень від самого ФБ і не тільки, тому прийшлось працювати з 10 рекламних кабінетів, які ми створювали самі і робили їх агенськими або verify Бізнес менеджери, для чого це було зроблено, зараз ви дізнаєтесь поступово читаючи цей кейс

Труднощі почалися з самого початку, так як у клієнта не було:

  • Сайту який би розкривав продукт
  • Фото та відео контенту
  • Ніяких описів цільової аудиторії та розуміння хто вони
  • Відразу нам давали блокування каталогів, тому що ми продаємо копію брендових обвісів або деталів, нам прийшлось готувати апеляції та знімати процес виготовлення повний, щоб від нас відстали

Тепер саме цікаве, що ми робили так яким чином?

  1. Спочатку нам прийшлось вивчити цільову аудиторію, щоб ми могли дотикатись до них на 10% від 100%, чому так, тому що обвіс вартує від 150 000$ , ми так і не змогли придумати якусь пігулку, яка допоможе відразу попасти в тих кому це потрібно, тут ми почали користуватись цікавою механікою визначення ЦА, але трошки пізніше її розкрию
  2. Створення сайту, вирішили робити лендінг який буде показувати процес виробництва і що Ви маєте можливість отримати якісний продукт в індивідуальному виготовленю, також велику роль відігравали відгуки клієнтів та покликання на їх соц-мережі де було видно обвіс та як вони його отримали
  3. Створення покрокової стратегії, яка закрила момент з тестуванням та виходу на ті обʼєми, які були потрібні клієнту в плані отримання консультацій на виготовлення
  4. Точні ТЗ на відео, а також фото, дали нам змогу створити креативи які працювали дуже чудово
  5. Знайшли перекладача, який нам зробив нативний переклад, а також зробив нам закадровий голос на відео
  6. Занесли продукції на різні маркетплейси та накрутили відгуки та замовлення, щоб створити ажиотаж замовлень, що це крута фірма

Закріплю скріншот з одного з кабінетів
Це дуже крутий кейс по результату! Розкриваємо показники яких було досягнуто

  • Тривалість роботи: 7 Місяців ( тяжкої роботи )
  • Бюджет: 1 289 178,91$
  • Отримано запитів на індивідуальне виготовлення: 72 320
  • Середня вартість запиту ( Чекауту ): 15,21$
  • Середній ROAS ( згідно середньому чеку ): 5,65%
  • Середній чек: 197 890$

Механіки які використовувались:

  • Під час вивчення аудиторії ми пішли по дуже простому та банальному методу, вирішили перевіряти кокнурентів через сервіси та здійснювати співставлення інтересів та поведінки, які саме сервіси? https://trendhero.io/ua/ , https://www.iconosquare.com/ , https://hypeauditor.com/ тут ми знаходили інтереси у конкурентів, які пости топ та окремо їх аналізували, так як вже є і були конкуренти в цій ніші в Інстаграм та фейсбук, ми чітко зрозуміли які сегменти потрібно брати
  • Наступним кроком став аналіз сайтів конкурентів та різних статей на тему виготовлення запчастин з карбону, де вони використовуються і т.д, і тут ми зрозуміли, що нам ще потрібна аудиторія тюнерів або салонів тюнінгу автомобилів і почали також з них витягувати дані
  • Самим цікавим інсайдом для нас став момент, коли ми чітко зрозуміли які документи потрібні для верифікації кабінетів та як парувати любі скарги в наш адрес, тут ми брали документи різних фірм та малювали всюди підписи, що затверджені нотаріусом і через підтримку підтверджували, також бізнес сторінка мала контент який показував і виробництво, і як виготовляється і багато цікавого, також нам сильно допомоглти маркетплейси ( Етсі, Амазон, Ебей ) це зняло проблему блокувань, тільки шкода, що ми це зрозуміли тільки через місяць після старту