Як психологу отримувати від 300+ Підписників в день через рекламу Instagram
Так і хочеться почати з слів "Дії були у 2019 році, мені тобі було кххмм років", я вже не памʼятаю як мене знайшов клієнт, але ми з ним почали давненько і плідно працювати!
Самого початку у клієнта було 4595 підписників, насправді не погано, але ціль на ближніх пів року була амбітна і це 30 000 і більше підписників. Відразу скажу, що результат перевершив всі мої сподівання, прямо дуже!
Статистика, і далі продовжу!
Самого початку у клієнта було 4595 підписників, насправді не погано, але ціль на ближніх пів року була амбітна і це 30 000 і більше підписників. Відразу скажу, що результат перевершив всі мої сподівання, прямо дуже!
Статистика, і далі продовжу!
На всіх графіках ми можемо побачити плавний ріст! Це дуже круто, тому що саме це показує як правильно працює таргетована реклама на блоги, де немає ні качель, ні сплесків все йде поступово та плавно
І так трошки відразу до логіки яка була використана! Підемо по етапах.
Етап - 1:
Він включав в себе тестування спочатку тих постів які набрали найбільше лайків та коментарів, така логіка мала нам допомогти зрозуміти чи правильно було підібрана аудиторія, отримати відгуки та коментарі а також лайки для того, щоб переглянути що це за люди і як з ними далі працювати!
На виході чітко стало зрозуміло, що це: "Жінки від 30 до 47 років, ці жінки мають ряд проблем з своїми дітьми та чоловіка і не тільки!"
Етап - 2: Маючи вже дані, ми вирішили дати ТЗ на відео і далі масштабувати публікації, що добре зацепились але ми почали їх допрацьовувати і давати більше болі та вирішення, що дало нам за тиждень 2000 підписників!
Етап - 3: Ми далі масштабували публікації як бюджетом так і різними аудиторіями, але також почали тестувати нові відео на які ми давали ТЗ і в звязці з цими відео ми вийшли на 150 підписників в день!
Етап - 4: Проаналізувавши нашу роботу за два місяці ми дійшли висновку, що нам потрібно більше відео з різними болями але в легкій обстановці! Склали ТЗ та дали на зйомку, отримавши відео почали далі тестувати і масштабувати, що дало нам змогу вийти на 200+ в день підписників за ціною до 0,30 центів ( тепер згадаємо аудиторію, її вік )
Етап - 5: Масштабування бюджетом та різними аудиторіями, агресивні дії, автоправила і не тільки там ми вийшли на 1500 підписників в день за ціною 0,24 цента!
Після таких результатів, було прийнято рішення спокійно витрачати від 150$ до 200$ на день, та оптимізовувати показники!
Тепер повернемось до пруфів!
І так трошки відразу до логіки яка була використана! Підемо по етапах.
Етап - 1:
Він включав в себе тестування спочатку тих постів які набрали найбільше лайків та коментарів, така логіка мала нам допомогти зрозуміти чи правильно було підібрана аудиторія, отримати відгуки та коментарі а також лайки для того, щоб переглянути що це за люди і як з ними далі працювати!
На виході чітко стало зрозуміло, що це: "Жінки від 30 до 47 років, ці жінки мають ряд проблем з своїми дітьми та чоловіка і не тільки!"
Етап - 2: Маючи вже дані, ми вирішили дати ТЗ на відео і далі масштабувати публікації, що добре зацепились але ми почали їх допрацьовувати і давати більше болі та вирішення, що дало нам за тиждень 2000 підписників!
Етап - 3: Ми далі масштабували публікації як бюджетом так і різними аудиторіями, але також почали тестувати нові відео на які ми давали ТЗ і в звязці з цими відео ми вийшли на 150 підписників в день!
Етап - 4: Проаналізувавши нашу роботу за два місяці ми дійшли висновку, що нам потрібно більше відео з різними болями але в легкій обстановці! Склали ТЗ та дали на зйомку, отримавши відео почали далі тестувати і масштабувати, що дало нам змогу вийти на 200+ в день підписників за ціною до 0,30 центів ( тепер згадаємо аудиторію, її вік )
Етап - 5: Масштабування бюджетом та різними аудиторіями, агресивні дії, автоправила і не тільки там ми вийшли на 1500 підписників в день за ціною 0,24 цента!
Після таких результатів, було прийнято рішення спокійно витрачати від 150$ до 200$ на день, та оптимізовувати показники!
- Що маємо на сьогодні:Бюджет: 175$ в день
- Середня вартість підписника: 0,33$
- Ріст підписників в день від 150 до 300 в день
Тепер повернемось до пруфів!